Scenery Tumblr Themes

this is my blog just a mixture of everything that makes tumblr; humor, feminist shit, hot guys,and anything else you can think of but no porn. so yeah don't be a stranger hit my inbox

yungdiane:

"so why do you want the job?"

image

screaminggavins:

communismkills:

trueemergence:

omg damn

IS THIS REAL.

the SASS

bibleslut:

steal her style: too turnt

wren leopard shorts ($170)

american apparel crop top ($24)

vaubel chunky ring necklace ($2,596)

alexander mcqueen gala headband ($220)

smirnoff vodka ($18)

magnacarterholygrail:

tsarcasm:

jesus


the true spirit of helping your fellow human

magnacarterholygrail:

tsarcasm:

jesus

the true spirit of helping your fellow human

Nigga there isn’t enough space for the both of us bruhh

Nigga there isn’t enough space for the both of us bruhh

majael95:

captainjaymerica:

shep689:

soundlyawake:

letsbeseriousokay:

thesearchforsirens:

So much anxiety

Lol my eyes freaked out.

WHAT THE SWEET SOLITARY FUCK

This is how people drive in Europe.

The fuck.

WHAT PART OF EUROPE!? SOUTH? CAUSE IN THE NORTH OF EUROPE TRAFFIC RULES ARE LIKE LAW


Wth kind of shit you European be on

majael95:

captainjaymerica:

shep689:

soundlyawake:

letsbeseriousokay:

thesearchforsirens:

So much anxiety

Lol my eyes freaked out.

WHAT THE SWEET SOLITARY FUCK

This is how people drive in Europe.

The fuck.

WHAT PART OF EUROPE!? SOUTH? CAUSE IN THE NORTH OF EUROPE TRAFFIC RULES ARE LIKE LAW

Wth kind of shit you European be on

dildoreo:

dildoreo:

one time i took a picture of a tiger at the zoo and the tiger smiled for the picture it was very great and the best picture i’ve ever taken

image